lördag, mars 06, 2010

Upprörda tv4 tittare har fel!


Om man nu tvingas se Lets Dance varje fredag så ska man väl få ha lite kul. Dans är underhållande, faktiskt. Man är väl ett med verklighetens folk! Idag är det sol och folkölen o grillen är framtagen. Igår röstade jag 3 gånger på Willy, jag vill gärna tro att det var min röst som avgjorde. Vill jag se dans som riktig tävling slår jag över till sportkanalen. Med Lets Dance kanske fler upptäcker vikten av att rösta. Snart är det val.


http://www.aftonbladet.se/wendela/article6675453.ab

Måste ju bara lägga till att Claudia Galli är bäst, vilken Bollywood dans, jag tvingades erkänna att jag sett flera Bollywoodfilmer och att jag dessutom tycker att de är riktigt bra, bättre än action. Och Claudia Gallis dans var i princip identisk med originaldansen, till och med min spelet, tyckte jag i alla fall.

Nå, rösta nästa vecka och i valet i höst : )

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Willy är bäst. Riktigt charmig*L*

6/3/10 19:56  

Skicka en kommentar

<< Home