lördag, december 23, 2006

Dan före dan.,


Det finns rea och så finns det REA! Mitt intresse för ljusslingor och blinkande prylar är väl känt och dokumenterat. Dagens uppdrag var att köpa två i julklapp till min sambos familj! Men är reapriset 1kr på allt så är det lätt hänt att man kommer hem med ytterligare 3 ljusnät med vardera 96 lampor, 16 st 4meters slingor samt ytterligare 5 stycken 120 cm höga elektriskt uppblåsbara jultomtar/snögubbar.
24 kronor fattigare med en uppgiven sambo. Skyll inte på mig, jag orkade inte bära mer. Allt är jysks fel. Eller möjligen den nya regeringen.
God Jul!

2 Comments:

Blogger Michael Silkesjöö said...

Mats han skrattade så han nästan höll på att ramla av stolen när han läste detta... ;-)
Leif i ett nötskal, sa han.
Och jag tycker synd om Tina... ;-)

God Jul!
/Micke

23/12/06 11:49  
Blogger Nya Bergérusbloggen 3.0 said...

Tina ska vara en lycklig kvinna med en så omtänksam man, som verkligen bryr sig om hem, inredning och en äkta global julstämning. Jag har också en fru som inte alltid förstår sig på att uppskatta ljuset och glädjen med lite pynt, men vi röstade hemma och alla sönerna var i mitt lag.
Stå på dig Leffe!

27/12/06 16:06  

Skicka en kommentar

<< Home